Sklep internetowy www.wlosy-sklep.pl prowadzony jest przez firmę:
"MIETŁA" Rafał Pietrasik, 55-050 Sulistrowice, ul. Irysowa 6L
NIP: 728-130-18-96 , REGON: 473194466
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego wlosy-sklep.pl towarÄ™w są cenami brutto (zawierają podatek VAT), są wyrażone w złotych polskich i obowiązują przy sprzedaży przez sklep internetowy.
2. Ceny widniejące na stronach internetowych sklepu wlosy-sklep.pl, jak rÄ™wnież opisy towarÄ™w stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy sprzedaży - zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamÄ™wienia do realizacji przez Sprzedającego.
3. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasÄ™w magazynowych.
4. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarÄ™w prezentowanych na stronach sklepu internetowego wlosy-sklep.pl, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, wyprzedaży bądź wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie, o ktÄ™rym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamÄ™wienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunkÄ™w akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
5. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby towary prezentowane na stronach sklepu internetowego wlosy-sklep.pl pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamÄ™wieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i, w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego, zwrÄ™ci mu całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
6. Ceny w sklepach stacjonarnych MIETŁA mogą rÄ™żnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.
II. TRANSAKCJA.
1. Produkty można kupić w następujący sposÄ™b:
a) Składając zamówienie w sklepie internetowym - www.wlosy-sklep.pl.
b) Telefonicznie lub sms-owo , pod numerem: 665 401 555 lub 609 498 023
c) Pocztą elektroniczną na adres: info(at)wlosy-sklep.pl
2. Zamówienia przez Internet można składać przez 24h/dobę poprzez umieszczenie wybranego produktu w koszyku, wypełnienie formularza zamÄ™wienia i kliknięcie przycisku wyślij zamÄ™wienie.
Jak zrobiж zakupy?
3. Klient składając zamÄ™wienie wysyła ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarÄ™w lub/i usług z wlosy-sklep.pl.
4. Kupujący zobowiązany jest do podania swoich prawidłowych danych adresowo-kontaktowych, dzięki ktÄ™rym będzie można potwierdzić i zrealizować zamÄ™wienie.
5. Zamówienia w sklepie internetowym można składać zarÄ™wno bez logowania � jako Gość, jak i po zalogowaniu się.
6. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektÄ™rych praw konsumentÄ™w oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z pÄ™źn. zm.) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedającego, składając stosowne oświadczenie, ktÄ™re może zostać wysłane pocztą na adres: �MIETŁA�, ul. Irysowa 6L, 55-050 Sulistrowice lub może to także zrobić drogą mailową na adres: info(at)wlosy-sklep.pl. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladÄ™w użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz podpisane oświadczenie o zwrocie. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, �MIETŁA� zastrzega sobie prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa. Po otrzymaniu i przyjęciu towaru �MIETŁA� zwrÄ™ci Kupującemu jego świadczenie w stanie niezmienionym.
7. W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie pÄ™źniej niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
8. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Podczas składania zamÄ™wienia należy zaznaczyć odpowiednią opcję oraz uzupełnić dane do faktury.
III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA.
1. Zamówienia zÅ‚ożone w dniu roboczym do godz. 11tej staramy siÄ™ wysÅ‚ać tego samego dnia - dotyczy zamówieÅ„ opÅ‚aconych lub pÅ‚atnych przy odbiorze. W przypadku przedpłaty na konto termin realizacji zamówienia uzależniony jest od momentu zaksiÄ™gowania przelewu na naszym koncie.
2. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia lub skompletowania zamówienia w caÅ‚oÅ›ci, zamawiajÄ…cy zostanie o tym fakcie poinformowany przez Sprzedającego.
Dostępne formy wysyłki:
Paczkomat INPOST
ZamÄ™wienia złożone do godziny 11 wysyłamy w ten sam dzień.
Przesyłka kurierska
Planowane doręczenie na następny dzień roboczy. Możliwa płatność przy odbiorze i śledzenie przesyłki za pomocą serwisu www. ZamÄ™wienia złożone do godziny 11 wysyłamy w ten sam dzień.
Przesyłka pocztowa - Poczta Polska
W 90% przesyłka dociera następnego dnia po nadaniu. Doręczyciel przynosi przesyłkę pod dany adres w godzinach od 8 do 18 i nie ma możliwości wyboru godziny dostarczenia. W przypadku braku odbiorcy w mieszkaniu doręczyciel pozostawia awizo i paczkę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni roboczych. W razie braku paczki lub awizo w ciągu 7 dni od momentu nadania, prosimy o kontakt z lokalnym Urzędem Pocztowym lub bezpośrednio z wlosy-sklep.pl. Do odebrania przesyłki wystarczy dowÄ™d osobisty.
Usługi dodatkowe.
W przypadku pilnych zamówieÅ„, dowozów, doręczeń w soboty czy na drugi dzień do godziny 12 prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z obsługą sklepu (tel: 665401555 lub 713590823).
3. Koszty transportu:
Koszt wysyłki dotyczy transportu na terenie Polski. Koszt wysyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie. Do ceny zamówionego towaru doliczamy koszt przesyÅ‚ki w nastÄ™pujÄ…cycy sposób:
Paczkomat Inpost /przedplata/ - (15zł)
Przesyłka kurierska /za pobraniem/ - (20zł)
Przesyłka kurierska /przedpłata na konto, płatność on line/ - (15zł)
Przesyłka pocztowa priorytetowa - Poczta Polska/przedpłata na konto, płatność on-line/ (14zł)
(Opcja dostępna tylko dla drobnych paczek do 1kg)
IV. SPOSOBY PŁATNOÅšCI
Płatności.
Akceptujemy nastкpujÄ…ce formy płatności:
Płatność za pobraniem.
Zapłaty dokonuje się u kuriera, który dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce.
Płatność on-line.
Kupując w naszym sklepie i korzystając z płatności Tpay.com w ciągu kilku minut otrzymujemy potwierdzenie, że zamówienie zostało zapłacone.
Przedpłata na konto.
Zamówienie jest realizowane po wpłacie na konto (czas realizacji przelewów przez banki: zazwyczaj 1-2dni robocze).
Dane konta do przedpłaty:
Nazwa konta: ING Bank Śląski
Nr konta: 59 1050 1575 1000 0090 7652 7788
WіaÅ›ciciel konta:
MIETŁA Rafał Pietrasik,
V. REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANA
1. Klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu lub wymiany towaru na inny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. Produkt należy odesłać w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu wraz z informacją, czego oczekują Państwo w zamian (gotÄ™wka, inny towar). Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladÄ™w użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. Przed odesłaniem towaru proszę skontaktować się z obsługą sklepu. Nie odbieramy paczek pobraniowych. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowÄ™d zakupu lub jego kopię i numer konta bankowego, na ktÄ™ry ma być dokonany zwrot gotÄ™wki. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
2. Z uwagi na specyficzny charakter produktu, jakim są włosy naturalne i syntetyczne, nie są one objęte gwarancją producenta. W przypadku urządzeń elektrycznych gwarancja udzielana jest na okres 3 miesięcy.
3. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt.
4. Na złożoną reklamację odpowiemy najpÄ™źniej w ciągu 14 dni od jej złożenia.
5. Wlosy-sklep.pl nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
6. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia w obecności przewoźnika stanu dostarczonego towaru. W razie stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o spisanie protokołu szkody.
7. Przesyłki prosimy kierować na adres:
"MIETŁA"
ul. Irysowa 6L
55-050 Sulistrowice
VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA COOKIES
Administratorem danych jest firma "MIETŁA", 55-050 Sulistrowice, ul. Irysowa 6L, dalej jako wlosy-sklep.pl
Wlosy-sklep.pl gromadzi następujące dane osobowe UżytkownikÄ™w za pośrednictwem witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupÄ™w i procesu rejestracji w serwisie:
- nazwisko i imię
- adres zamieszkania
- adres dostawy kurierskiej, jeżeli jest inny niż adres zamieszkania
- adres poczty elektronicznej
- numer telefonu
Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla dokonania rejestracji i/lub zakupu w naszym sklepie.
Wlosy-sklep.pl może wykorzystywać podane powyżej informacje za zgodą Użytkownika w celu przysyłania informacji o statusie realizacji zamÄ™wienia, produktach, usługach, ofertach i możliwości otrzymywania newslettera. W przypadkach, gdy informacje te przekazywane będą drogą elektroniczną, będą one wysyłane wyłącznie w przypadku, gdy Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie ich w takiej formie.
Dane osobowe przetwarzamy, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy, a w szczegÄ™lności:
1. świadczenia usługi sprzedaży drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z naszego internetowego sklepu w tym dokonywania transakcji, składania zamÄ™wień, płatności i realizacji dostawy przez naszych zaufanych kontrahentÄ™w;
2. zakładania i zarządzania Twoim kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi Twojego konta, transakcji i rozwiązywania problemÄ™w technicznych;
3. obsługi reklamacji, gdy złożysz taką reklamację;
4. obsługi zgłoszeń, ktÄ™re do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);
5. kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usługi sprzedaży lub dostawy.
Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celÄ™w podatkowych i rachunkowych.
Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, usuwania oraz prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania. W celu realizacji tego uprawnienia, prosimy o kontakt.
Sprzedawca zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczegÄ™lności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkownikÄ™w przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z ktÄ™rej pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarÄ™w: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plikÄ™w cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plikÄ™w cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposÄ™b, by blokować obsługę plikÄ™w cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. SzczegÄ™łowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plikÄ™w cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Do złożenia zamÄ™wienia w sklepie internetowym wlosy-sklep.pl konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
2. Etykiety, znaki firmowe, ilustracje produktów użyto w witrynie sklepu jedynie w celach informacyjnych.
3. Jeżeli szukają państwo jakiegoś produktu, którego nie ma obecnie u nas w sklepie lub w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących zakupów - prosimy o
kontakt.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi zasadami obowiÄ…zujÄ… aktualne przepisy kodeksu cywilnego oraz odpowiednie ustawy.